שבת קהילה בפוריה וטיול ברמת הגולן – דצמבר 2016

ביום ו' 16/12/16 שני אוטובוסים יצאו מבית הכנסת שלנו בדיוק בשעה 07:15 כדי לעשות את שביל אלי כהן הי"ד ברמת הגולן.

אחרי עצירה לארוחת בוקר הגענו לחמת גדר ושם התחלנו את המסע. למרות שבפתח תקוה ירד מבול עלינו לא ירד גשם ולא נאלצנו להשתמש במטריות בכלל. המדריכים היו מעולים והגענו לבית ההארחה פוריה עם הרבה ידע וחוויות וגם קצת זמן לנוח לפני שבת.

זאת היתה חוויה מיוחדת לגלות שרק אנחנו מלאנו את כל בית ההארחה.
התפילות של חברינו היו נעימות והכל תקתק כמו שעון שוייצרי. האוכל היה מעולה וכן הזמירות שבת והשירה.
הרב ד"ר יוסף שמשי העביר לנו הרצאה מרתקת על בית המשפט העליון במהלך עונג השבת וגם שיעור בדף יומי בשבת בבוקר. הרב קראוטהמר נשא את הדרשה השבועית אחרי קריאת התורה והעביר  שיעור על סוגיות שונות בספר בראשית אחרי מנחה.
סיימנו את שבת הקהילה הנפלאה עם הבדלה בה השתתפו כולנו בשירת ההבדלה של קרליבך וסעודת מלווה מלכה. כל אחד קבל פרח עם בשמים שקנו בטל חיים.
יוסי רוט הביע את תודתו והערכתו לרשי ופיטר יורוביץ וכל הצוות שעזר וכן למשה ובלה ליוש על הכנת השירים והתמונות לאלי ויזל על הגבאות לבעלי התפילה ובעלי הקורא לאלי זנו על הפיצוחים כדרכו בקודש לכל החברים שאמרו דברי תורה ולכל החברים שטרחו להביא ויסקי.נשיא הקהילה אדגר אשר ומשה ליוש אמרו דברי תודה ליוסי ושרה רוט על האירגון והדאגה לכל הפרטים הכי קטנים כולל שי קטן שחולק(סביבון קישוטי) והעמידה המדוייקת בזמנים.
יוסי רוט הודיע ששבת הקהילה הבאה תהיה בע"ה בשבת פ' שלח לך כ"ב – כ"ג בסיון (16-17/6/17 במלון פלזה בנצרת. פרטים יתפרסמו בתחילת מרץ וכן תחילת ההרשמה.